Header Ads

Warface'de Kilitli Silahları Açtım

Warface'de kilitli silahları açtım tepe tepe kullanıyorum. Elbette bunun için bir hile ya da benzeri bir şey kullanmadım. Olayın özünde alın teri, emek ve caba var. Az birazda mücadele söz konusu. Tabii onu diğerlerinin arasına eklemedim ki sadede ne zaman geleceksin koçum demeyesiniz diye. Zira şuan Sadet evde değil. Hem evde olsa size ne? Sadet'i tanıyor musunuz ki bana Sadet'i soruyorsunuz. Vallahi daha yazı başında tüylerim diken diken oldu. Yemin ediyorum bana levyemi çektireceksiniz. Neyse ben biraz sakinleşe durayım siz de şu videomu seyredin. Warface'de açtığım silahları gösteriyorum ve tek tek hepsini poligonda deniyorum. Çok anlamam ama az da silahlar hakkında bili şeyettim. Aha bakın...



Nasıl Warface silahları hakkında hazırladığım videomu beğendiniz mi? Durun siz cevap vermeyin ben tahmin edeyim. Büyük ihtimalle beğenmediniz, izlerken suratınız ekşidi. Hatta aranızdan birkaçı kulağımı çınlatacak şeyler mırılndandı. Kimi mırıldanmanında ötesine geçti. Tüm bunları nereden mi biliyorum. Orta kulak ihtihabı oldum ulan, başka nereden bilecem. Her neyse hala levye çekmemek için iyi bahanelerim var. Ama levye hep bir seneçenek olarak elimin altında duruyor. Umarım yazı boyunca öylede durur. Yoksa kutsal emanetimi çekmek durumda kalacağım. Gölgelerin gücü adına deyince yanımda kaplanda beliriyor ona göre. Ne anlatıyordum lan ben nereye geldik. Neyse siz okumaya devam edin. Yazı Warface silahları hakkında değişik bilgiler içeriyor. Devam, devam...

Warface

AC7MG: Canavar, yaratık, parçalayıcı, öğütücü. Aklınıza dehşet verecek hangi kelime geliyorsa bu silaha uyacaktır. Yakın mesafede gerçekten harika işler çıkarıyor. AC7MG'nin mermilerine yakalanan biri kolay kolay bu mermilerden kurtulamıyor. Fakat hedef uzak bir noktadaysa kesintisiz atışın hiçbir anlamı kalmıyor. Zira seri atışlar yapıldığında tüfek mermileri gelişi güzel olarak çevreye dağatıyor. Mesafe arttıkça bu dağılım kat be kart artıyor. Ama genede doğru ekipmanları kullanarak uzak mesafe sorununuda gidermek mümkün oluyor. Tabii bunun için yine seri atışlar yapmamanız gerekiyor. Üç veya tek tek yapılan atışlar uzak hedefler için daha isabetli atışlar yapmanıza olanak veriyor.

Warface

R107: Sesiz, adete bir yılanı andırıyor. Görüntüsü o kadar soğuk geliyor ki sanki kullananıda öldürecekmiş gibi. Ama öyle değil. Yalnızca kullanmayanı öldürüyor. Eğer kullanan yeteri kadar iyiyse çevrede bulunan tüm oyuncuların R107'e biat edeceğini düşünüyorum. Uzak, yakın hiç farketmiyor. Dört farklı dürbün seçeneği sayesinde istenilen her şartta ve koşulda rahatça kullanılabiliyor. Tabii uzak mesafede yer alan rakipleri vurmak ve pusu atmak için daha elverişli ama zorda kalırsanız yakın mesafedende oldukça iyi işler çıkarabileceğinizi düşünüyorum. Şahsen ben gendel bu silahı tercih ediyorum. Nedenini bilmiyorum belki silahın görüntüsü belki de çıkardığı iş. Ama bu silah bana çok fazla güven veriyor.

Warface

POW 19: Adeta ölüm kusan makina. Ben bu silahı biraz dikiş aletine benzetiyorum. Seri, hızlı ve dakik. Mermileri o kadar istikrarlı gönderiyor ki hiçbir mermi hedefinden sapmıyor. Tabii öyle üstünkörü sıkmadığınız müddetçe. Yoksa POW 19'da tamamen kusursuz bir silah değil. Yalnız kullanmasını bilirseniz fena halde isabetli atışlar yapabilirsiniz. Özellikle yakın mesafe ve şehir çatışmaları için birebir bir silah. Zaten gerçek hayatta da bu amaç için üretilmiş. Fakat uzak mesafede de iyi işler yapıyor. Gerekli donanımları eklediğiniz takdirde istediğiniz alana göre silahı modifiye edebiliyorsunuz ve bu sayede her koşulda size hizmet eden başarılı bir silahınız olmuş oluyor. Bana göre dehşet bir silah.

Warface

S18G: Gerçekten çok fena bir tabanca. Tabiri caiz ise şahin görünümlü doğan gibi. Dışarıdan bakınca hiç bir halta benzemeyen bir silaha benziyor ama tetiğine dokunduğunuzda çevrede ne var ne yok kırıp döküyor. Elbette bu tabancada kusursuz değil. Eee her güzelin bir kusuru nihayet vardır. Hiç kimse kusursuz değildir. S18G'inde kusuru tetiğine çok dokunulduğunda mermileri aşırı derecede dağatıyor olması. Yoksa son derece sağlam bir tabanca ama bir de şu mermileri dağatmıyor olsa tadında yenmeyecek. Ama dediğim gibi her güzelin bir kusuru olur. Varsın mermileri dağatsın biz de ona göre sıkarız. Ne var yani öyle değil mi? Ya da en kötüsü sadece yakın alanlarda kullanırız. Zaten uzak mesafeden tabanca kullanmanında pek bir anlamı yok. En azından benim için.

Warface

Python: Klasik altı patlar efsanesinin Warface'de vücut bulmuş hali. Ama ne vücut öyle böyle değil. Tabancanın donanımlarını taktığınızda görünümü bir anda değişiyor. Elbette kullanmasını bilmeyen için önerebileceğim bir tanabca değil. Zira çok çabuk mermisi bitiyor. Yalnızca altı atış yapabiliyor. Vurdunuz vurdunuz vuramazsanız siz mermi değiştirene kadar sizi indiriyorlar. Bu yüzden python bir pro silahıdır benim gözümde. Güçlü, öldürücü mermileri vardır fakat mesefe burada o mermileri isabetli şekilde hedeflere sıkabilmektir. Bunu yapamadığınız takdirde bir pythonunuzun olmasının bence hiçbir anlamı yok. Ben yinede kullanırım ağa derseniz siz bilirsiniz. Sonra sarımsak gibi soyarlar oyunda sizleri.

Warface İzlenimlerim


Warface'de takıldığım süre zarfında fazlaca izlenim edindim. Müsadeniz olursa bunları kısa kısa sizlerle paylaşmak istiyorum. Başlarda oyunda çok fazla aimbot kullanan oyuncuya rastladığımı berlitmek istiyorum. Adeta bu oyuncular bir kabus gibi her an karşınıza çıkabiliyorlar. Ama bunlardan daha önemlisi hack kullanan oyuncular var. Kullandıkları hackler yüzünden oyunda silahdır ne bileyim paradır hepsini rahatça edinemiyorlar. Para hilesi, silah açma hilesi ve bilimum Warface hilesinin dibine vuruyorlar. Bunları tespit eder etmez oyundan atmak gerekiyor. Yoksa kökü bitmeyen maydonuz gibi yayılmaya devam ediyorlar. O ona söylüyor diğeri ötekine böylece hile kullananların sayısı günden güne katlanarak artıyor. Tabii her ne kadar bu oyuncuları engellemeye kalkasnızda bir şekilde yine tekarar bitiyorlar. Öyle çok ban yedikten sonra oyuna giren kişi gördüm. Özellikle Rus serverlerında ban kaldırma işlemini kullanıp banlı olmasına rağmen oyuna giren dolu oyuncu var. İşte bunlar hep hack kullananlar. Neyseki bizden fazla bu tür işlere bulaşanlar yok. En güzeli Türk sunucularında oynamak. Bir PVP oda kuracaksınız ya da kurulu bir odaya dalacaksınız. Hiç hiledir bilmem nedir uğraşmayacaksınız. Zaten bir süre sonra emeğinin karşılığını oyundan alıyorsunuz. Rütbeleriniz ve rozetlerini teker teker yükseliyor. Yeterki doğru oynayın kendi taktikeriniz olsun öyle herkesin peşine taılmayın. En iyi taktik kendi geliştirdiğinizdir.

Warface Notlarım


Hazır yeri gelmişken sizlerle birkaç da not paylaşayım. Sık sık soruluyor biliyorum çoğu oyuncu en iyi sınıf hangisi merak ediyor. Bana göre en iyi sınıf diye bir şey yok. Her sınıf kendine özgü ve değişik özelliklere sahip ama bu demek değil ki diğer sınıfların üzerinde bir baskısı var. Her karakter eşit düzeyde güce ve yeteneğe sahip. Önemli olan sizin nasıl yönettiğiniz. Bunun için iyi bir rehber olmayı öğrenmeniz şart. Yoksa bu iş karaterle filan olmaz. Nihayetinde Warface beceri, yetenek ve kabiliyet oyunu. Her neyse diğer notlarıma geçeyim. Yine sık sık sorulduğuna şahit oluyorum. Benimde başıma gelmedi desem yalan olur. Bazen oyuna girmeye çalıştığımda yanıt vermiyor, yüklenmiyor hatası alıyorum. Bazı zamanlar oynarken pc kapanıyor. Oyunun hiç açılmadığı zamanlarda oluyor. Bildiğin oyun açılmıyor. Öyle ekrana bakıyorum. Bu gibi durumlarda yapılabilecek aslında birçok şey var ama en güzeli tarayıcının çerezlerini silerek modemi resetlemektir. Ondan sonra sorun çoğu zaman düzeliyor. Arada takılma sorunu yaşayabiliyorsunuz ama o da büyük ihtimalle sistem gereksinimleri yüzünden oluyordur yahut internet bağlantısı problemi vardır. Yoksa bunun dışında oyun akıp gidiyor. Boşuna tekrar tekrar Warface üye ol, yeni hesap aç derdine girmeyin. Sorun hesabınızdan değil büyük ihtimalle bilgisayarınızdandır ya da oyundan kaynaklanıyor olabilir. Bunu anlamının barizde bir yolu var aslında Oyunda yerde kayma yaparken görüntü kesik kesik geliyorsa sorun tamamı ile sizden kaynaklanıyordur.

Son Söz

Oyun hakkında anlatacaklarım bitti. Aslında Waface adına yazacak daha çok fazla konu var ama ben artık yazıyı burada noktalama gereği hissettim. Çünkü çok ama çok fazla konu var. Hangi birine değinmeye kalksam bir diğer konu açıkta kalmış olacak bu yüzden elimden geldiği kadar tüm konulara değinmeye ve bildiklerimi sizlere anlatmaya çalıştım. Umarım memnun kalmışsınızdır. Eğer oyun adına sorularınız olursa yorum kutusunu kullanarak bana yazabilirsiniz. Yine aynı şekilde diğer paylaşmak, oyun hakkında fikir alışverişinde bulunmak için yine yorum kutusundan faydalanabilirsiniz. Sözü çok uzatmadan burada bitirmek istiyorum. Yeni yazılarda görüşünceye dek şimdilik hoşçakalın. Hepinize iyi oyunlar...
Blogger tarafından desteklenmektedir.