Header Ads

PC İçin Mükemmel Hayatta Kalma Oyunları

Gunship Battle Helicopter 3D Başlangıç

Gunship Battle Helicopter 3D hakkında bir başlangıç videosu hazırladım. Oyunu bilmeyenler ve daha önce oynamayanlara kısaca oyundan bahsettim. Video esnasında arada sıcak çatışmalarada girdim, soğuk esprilerde yaptım. Yeri geldi arkadaşıma telefon açıp "Naber Mahmut"da dedim ama onları elbette kamera arkası bölümünde montajda attım. Elimde sadece şu anlar kaldı. Seyredin bakalım...



Nasıl, sevdiniz değil mi? Size sağlam oyun olduğunu söylemiştim. Zaten ben paylaşacağımda siz sevmeyeceksiniz ha vallaha ramazan davulu tokmağı ile dalarım. Neyse şimdi davulu tokmağı bir kenara bırakalımda ben kısaca az biraz oyundan bahsedeyim. Videoda oyunu biraz anlattım ama o bilgiler çok da yeterli değil. Şayet yinede video ile yetinmek isterseniz sizi zorlayamam okumanız için ısrar edemem. Amma okursanızda okuma diyemem. O yüzden bunları diyemeyeceğim için yazmanında bir anlamı yok. O zaman Mahmut'u çağırayımda ben denize gideyim bari. Durun saçmalamayalım, konuyu kim buralara getirdi anlamadım. Şimdi baştan başlamamız gerekecez! Oyunu anlatıyorum kimse bir yere kıpırdamasın. Başladık, okuyun...

Gunship Battle Helicopter 3D

Görevler: Gunship Battle Helicopter 3D'de görevlerin zorluk derecesi alınan görevin sırasına göre değişiyor. Genelde başlangıç görevleri daha kolay olmasına rağmen ondan sonra alınan görevler giderek zorlaşıyor. Görevlerin zorlaşmasıyla birlikte her yeni bölümde işler biraz daha çığrından çıkıyor ve bölümlerin tamamlanması daha karmaşık bir hal alıyor. Ancak doğru bir bakış açısı ile durumu kurtarabiliyorsunuz. Elbette herkesin duruma bakışı farklı olacağından bazılarınız görevler esnasında daha başarısız olacaktır ya da düzleme önüne ne çıkarsa ilerleyecektir. Teşvik etmek gibi olmasım ama bodoslama stili geçilemeyen bölümlerde ara sıra işe yarıyor. Kafayı yiyecek gibi olduğunuz anlarda kullanmanızı öneririm.

Gunship Battle Helicopter 3D

Menzil: Gunship Battle Helicopter 3D'de makineli tüfeklerin ve diğer benzeri şeylerin bir menzili var. Fakat roketler menzil her ne olursa olsun hedefi şaşmadan vurabiliyor. Bu da size kısmende olsa uzaktan hedefleri imha etme olanağı veriyor. Elbette hareket eden yer hedeflerini vurmak pek mümkün değil ama büyük, sabit hedefleri vurabiliyorsunuz. Şüphesiz bu yöntem size oynadığınız bölümde bir üstünlük sağlayabiliyor. Ama bunun bölümden bölümede değişebileceğini bilmenizi isterim. Sonra ummadığınız durumlarla karşılaşabilirsiniz. Bunu bilin ve aklınızın bir köşesine not edin, lazım olduk sıra oradan çıkarır çıkarır kullanırsınız. Lazım olmazsada yerinde tutarsınız, bilgi bilgidir nihayetinde öyle değil mi?

Gunship Battle Helicopter 3D

Ateş: Gunship Battle Helicopter 3D'de en sevmediğim anlar yoğun hava ve kara ateşi altında kaldığım bölümlerden ibaret. Ama yakın zamanda bunun içinde bir yol buldum. Ateşi durduramadığımız ya da bastıramadığımız anlar bölgeden uzaklaşmak olduça işe yarıyor. Nihayetinde tüm o hegamenin içinde savaşmak pek de akıllıca bir iş değil. Zira saldırının nereden geldiğini görmeden kendizi savunamazsınız. Bu nedenle böyle bölümlerde çok şehrin içine girmeden uzaktan savunmanın direncini kırmak daha az hasar almanızı sağlayacaktır. Savunulan bölgenin direncini kırdıktan sonra yaklaşıp asıl imha etmeniz gereken yeri yok edebilirsiniz. Hem ne demiş atalarımız, "Acele işe şeytan karışır". Onun için aceleye hiç gerek yok.

Gunship Battle Helicopter 3D

Kontrol: Kimi zaman Gunship Battle Helicopter 3D'de helikopteri yönetmek pek de kolay olmuyor. Kuşkusuz bunun o sırada oynanan bölümlerlede az da olsa alakası olabiliyor. Böyle anlarda sakin kalmak çok işe yarıyor. "Ne yani helikopter düşünce hayat mı bitiyor!" tarzı düşünceler o esnada çok rahatlatabiliyor. Nihayetinde bu birazda psikolojik bir durum. Aşırı heyecan, aşırı stres yahut aşırı başka bir şey helikopteri yönetirken sizi etkileyebiliyor ve bu da olumsuz bazı sonuçlara neden oluyor. O nedenle sakin kalmayı başarabilmek son derece önemli. Tabii bunu nasıl yaparsınız onu bilemem, size akıl veriyorum ama durum bende de pek farklı değil. Yabancı biri oyun oynarken görse inme indi filan zanneder.

Gunship Battle Helicopter 3D

Zikzak: Gunship Battle Helicopter 3D'de helikopteri sabit konumda sürmek ya da havada düz bir açıda tutmak vurulmanızı sağlayabilir. Bilakis öyle çok defa vurulduğum için biliyorum. O kadar çok vuruldum ki bunun için kendimce basit bir yöntem geliştirdim. Özellikle sıcak çatışmalarda çok işe yaradığını söylemeliyim. Keza tutuğum istatistik sonucuda zizak çizmenin düz durmaktan daha faydalı olduğunu gösteriyor. İnanamazsanız kendinizde deneyebilirsiniz. İnanırsanızda deneyin, zira siz deneyin diye yazıyorum zaten. Yoksa deli miyin lan ben, gider kızgın kumların üzerinde arizona kertenkelesi gibi güneşlenirim. Gerçi güneşlenmesinide pek sevmem ama şuan aklıma verebilecek bundan başka örnek de gelmedi.

Erbabında Gunship Battle Helicopter 3D Tavsiyeleri


Kendime erbab dediğime bakmayın, aslında Gunship Battle Helicopter 3D'de o kadar da iyi sayılmam. Ama kötüde sayılmam! Zaten kim kendinin kötü olduğunu kabul eder ki, öyle değil mi? Sanırım neden erbab yazdığımı az olsa anladınız. Aklınızdaki soru işaretini giderdiğime göre, tavsiyelerimi teker teker sıralıyorum. Gunship Battle Helicopter 3D oynarken bir defa kafanız rahat olacak. Öyle bir yandan televizyon bir yandan müzik olmuyor. Oyuna kendinizi veremiyorsunuz. En azından ben de öyle oldu. Ondan sonra rahat bir mekana kurulacaksınız. Pofuduk koltuklar Gunship Battle Helicopter 3D oynamak için çok ideal. Ama sizde de bende olmadığı gibi o koltuklardan yoksa ona benzer bir yer kendinize yapabilirsiniz. Aksi halde çok ciddi boyun tutulmaları, sırt ağrıları yaşayabiliyorsunuz. Allah korusun anneniz o halde sizi görse yavruma inme indi diye panikler. Annelerimizi üzmeyelim ona göre kendimize bir yer ayarlayalım. Tüm bunları ayarladıktan sonra oyuna çökebiliriz ve akşamın bir körüne kadar oynayabiliriz. Elbette daha verilecek çok örnek vardı ama şimdi fazla yüklenme yapmayalım diye onları es geçtim. Yoksa mevzu uzun, yazsam en az bir bu kadar örnek çıkardı. Siz sıkılmayın diye kısa tutum, onların yerine daha başka şeylerden bahsedeceğim. Ama ısrar ederseniz başka bir gün Gunship Battle Helicopter 3D tavsiyelerine özel olarak devam edebilirim. Nihayetinde yazıları talebe göre hazırlıyorum. Yeterli talep olursa devam edebilirim.

Gunship Battle Helicopter 3D'de Başıma Gelenler


Gunship Battle Helicopter 3D'den başlarda pek anladığım söylenemez. Zaten pek becerikli biri de sayılmam. Ama geçmiş oyun tecrübelerim bana her yeni oyunda rehberlik ediyor. Bu da başladığım oyunları kısa sürede çözmek için bana extra bir duyu kazandırıyor. Ancak dedim ya pek yeteneksinizim ve bu açığımı kapatmak için zaman zaman hilelere başvuruyorum. Gunship Battle Helicopter 3D'de de durum pek farklı olmadı. Seviye atlamak için altın ve para hilesi lazım oldu. Şeytanda bir yandan "Yahu kullan, ne olacak" diye vesvese vermeye başladı. İndirdim, kullandım. Keşke kullanmasaydım, hatta keşke hiç indirmeysedim. Melun program tabletin façasını bozdu. Fabrika ayarlarından tüm sistemi geri almak zorunda kaldım. Ondan sonra bir yere kadar bu şekilde devam ettim ama oyunda da kabahat var. Bölüm atlamak için para mı istenir lan? Sen misin benden para isteyen dedim, sonra oyun öle kaldı. Ertesi günde parayı verip oyuna devam ettim. Ne etseydim o kadar ilerlemişim, nam salmışım kaptan kızıl sakal diye. Üç-beş kuruş için mavi suları terk etmek olmazdı, ben de terk etmedim. Ama şimdi olsa belki yine hile denerdim. Zira öyle kolay kolay akıllanmam ben. Tablet yine çökese 5 gün sonra aynı şekilde yola devam ederim. Nihayetinde bu işlerin fıtratında tabletin çökeside var. Ya hileden uzak duracaksınız ya da arada pert olmayı göza alacaksınız.

Son Söz

Gunship Battle Helicopter 3D'de son olarak size söyleyebileceğim bir-iki şey kaldı. Bilmiyorum bu söyleyeceklerimi biliyor musunuz ama ben bilmediğinizi varsayarak yazıyorum. Oyunda tam ölmek üzereyken hemen mission abort diyorum ve bu şekilde yıldız kaybetmiyorum. Bunun dışında altın kazanmak için oyunda küçük kutucuklar var onları patlatınca altın alabiliyorsunuz falan filan. Aslında daha yazacak biraz daha şey var ama yazı yeterince uzadı onlarıda artık soran olursa yorum kutusundan yanıtlarım. Aksi halde yazıyı daha fazla uzatmanın anlamı olmadığını düşünüyorum. Zira parmaklarım artık acımaya başladı. O yüzden artık burada son noktayı atıyorum. Yeni yazılarda görüşene dek şimdilik hoşçakalın, kendize iyi bakın...
Blogger tarafından desteklenmektedir.