Header Ads

Eternity Warriors 3'den Notlar

Eternity Warriors 3'den bazı notlar aldım. Elbette işinize ne kadar yarar-yaramaz onu bilmeme. Nihayetinde ben bir meydum değilim. Zaten medyum olsamda parasız iş yapmam. Aslında belki de medyumumdur ama onu daha sonra başka bir başlık altında konuşuruz, şimdi konumuz Eternity Warriors 3! Bilmeyenlere oyun hakkında kısa bir video hazırladım. Altınada notları döşedim. Ama önce videomu bir seyredin...



İzlediniz mi, o halde notları okumaya başlayabilirsiniz. Ama daha öncesinde ufak bir konuşma yapmak istiyorum. Biliyorsunuz çok uzun zamandır blog yazıyorum. Üç ya da dört yıl oldu sanırım. Aslında daha uzun bir mazisi var bunun ama oraları bilmediğiniz için çok da değinmek istemiyorum. O yıllarda meydumluk yapıyordum. Şaka şaka yazı girişinde biraz ısındırmak için böyle bir giriş yapmayı tercih ettim. Sonra keşke girmeysedim dedim ama iş işten geçti. Neyse biraz saçmalamanın kimseye zararı olmaz. Muhim olan kafa dağatmaktı, konsantrasyon sağlamaktı. Belki dozajı biraz yüksek verdim ama Eternity Warriors 3 hakkında yazacaklarım bir hayli uzun. O yüzden buna ihtiyacınız olduğunu düşündüm. Bunu neden düşündüğümü yazının ilerleyen bölümlerinde görebilirsiniz. Okumaya devam edin...

Eternity Warriors 3

Karakter: Eternity Warriors 3'de birkaç farklı karakter bulunuyor. Her bir karakterin kendine has silahları ve özel yetenekleri bulunuyor. Ben oyunda iki karakter birden yönetiyorum. Biri arkadaşımın kendi karakteri diğeride benim videodan sonra açtığım bir karakter. Zaman zaman tabletleri değiş tokuş ederek karakterleri yönetebiliyoruz. Ama çok da tavsiye etmem. O kadar skill eklemiştim, eşya lootlamıştım ama tabletim bana döndüğünde hiçbirini göremedim. Adam bilgisayarın duvar kağıdını bile değiştirmiş. Ulan hadi karakteri kendine göre değiştirdin, oydun, yonttun ama mübarek duvar kağıdından ne istedin! Ama ben bilirim yapacağımı, o tabletini bir alayımda görürsün sen! Karakteri kompile silecem!

Eternity Warriors 3

Zırh: Eternity Warriors 3'de daha dirençli bir karaktere sahip olmak için zırh gücünü yükseltmelisiniz. Yerden bulduğunuz zırhlar bir yere kadar yeterli olabilir ama ondan sonra bazı özel zırhları tercih etmelisiniz. Gerçi hala ben de öyle özel bir zırh elde edebilmiş değilim. Duyduğuma göre tek tükte olsa bazı gizli bölgelerde bu tip zırhlar yer alıyormuş. Elbette varsayımlardan yola çıkamayız ama göz ardıda edemeyiz. Onun için geçtiğiniz yerleri gözü kapalı atlamayın. Çevrede bulunan fıçı ya da ona benzer şeyleri muhakak kontrol edin. Yalnızca zırh için söylemiyorum bunu belki başka güzel eşyalarda bulabilirsiniz. Belli mi olur bakarsınız petrol bile çıkar. Bunu şaka olsun diye söyledim sakın petrol aramaya filan kalkmayın.

Eternity Warriors 3

Silahlar: Eternity Warriors 3'de silahlarda değişiyor. Kılıç, balta yahut ona benzer farklı şeyler bulunuyor. Hepsinin kendine has güçleri bir dirençleri var. Fakat oyunda bölüm geçtikçe diğer karakterlerde güçlendiği için silahların etkiside azalıyor. Bu yüzden devamlı silahların vuruş güçlerini yükseltmemiz gerekiyor. Artık yerden bulunan başka bir silah mı tercih edersiniz ya da mevcut silahınızın gücünü arttırma yoluna mı gidersiniz onu bilemem. Ama her iki şekilde de doğru bir şey yaparsınız. Yoksa armut gibi aynı silahla ilerlemenin bir anlamı yok. Bir süre sonra onla oyunda domates bile kesemez hale gelirsiniz. Gerçi oyunda domates yok ama olsa bile aynı silahla bir şey yapılamaz. Domates örneğide fena durmadı. :)

Eternity Warriors 3

Para: Eternity Warriors 3'de para sık sık lazım oluyor. Neyse ki bulması öyle çok da zor değil ama yinede yetmeyebiliyor. O yüzden ben kendim bir yöntem geliştirdim. Yerde ne bulursam topluyorum, lazım olanları bir kenara not ediyorum. Not ettiklerimden topladıklarımın arasında var mı yok mu şöyle bir bakıyorum, olanları alıyorum ve kullanıyorum. Bu şekilde eşyaya para vermemiş oluyorum. Bulduğum paralarıda bu sayede biriktirebiliyorum ve yerde bulamadıklarıma harcıyorum. Nasıl iyi yöntem değil mi, daha önce buna benzer başka bir oyunda keşfetmiştim orada çok işime yaramıştı şimdi Eternity Warriors 3'de de faydalanıyorum. Basit ve de son derece etkili, kullanın paranız cebinize kalsın. Kendinize sakız alırsınız.

Eternity Warriors 3

Level: Eternity Warriors 3 level yükseltmek biraz sabır istiyor. Başlarda çok hızlı gelişen level ilerlemesi bir yerden sonra yavaşlamaya başlıyor. Aslında bu durumun bir hal çaresi var ama onu şuan burada söylemem doğru olur mu bilmiyorum. Zira fazla yayılırsa kapanabilir. Onun için isteyenlere bug'un bulunduğu bölümü mesaj olarak gönderebilirim. Orada bir yaratık var kestik sıra çıkıyor ve çok da güzel level puanı kazandırıyor. Üç-dört kesmede bir level barı doluyor, bu sayede çok zahmete girmeden levelinizi bir hayli yükseltebiliyorsunuz. Haliyle level yükselince görevlerde daha kolay bir hal almaya başlıyor, oyunda kısa sürede iyi bir konum elde edebiliyorsunuz. En öneliside müsabakalara katılmak için beklemek zorunda kalmıyorsunuz.

Diğer Eternity Warriors 3 Notlarım


Son zamanlarda arena bölümüne girerken sorun yaşıyorum. Arena bölüme tıkladığım zaman ekranda bilinmeyen hata diye bir uyarı çıkıyor. Ulan böyle iş mi olur, hatanın bile bilinmeyeni bana denk geliyor. Neyse ama sorun yakın zamanda çözüldü, sanırım oyunda bir güncellemeye denk gelmişim ya da güncelleme bana denk gelmiş olabilir. Sonuç olarak bir şekilde çakışmışız işte ondan dolayı böyle bir şey olmuş. Bu arada level 50'den sonra yeni item filan bulamıyorsunuz. Ne arada level 50 oldun demeyin, yukarıda nasıl yapıldığını az da olsa size anlattım. Bunun dışında iyi ekipmanların saklandığı çok güzel bir yerde keşfettim. Tabii kısa sürdü bu biraz millet kısa sürede öğrenince her yeri talan etti. Biri heralde video çekip YouTube'a sürmüş, gitti güzelim malzemeler. Gerçi çok da önemli değil, yine çıkar bir iki şey. Şu şampiyon şeytan gözü ve şampiyon şeytan kanı hariç. İkisi gerçekten bulması çok zor zımbırtılar. Ben tesadüf buldum, yoksa kafayı yiyecektim ara ara hiçbir yerden çıkartamadım. Zaten başım skilleri nasıl değiştiriyoruz sorusu ile yeterince meşguldü bir de üzerine demons princes heart hangi bölümdeydi acaba düşüncesi eklendi. Delilik sınırına geldim kaldım, ama tabii bu birazda leveli görev yapmadan arttırmamdan kaynaklandı. Hiçbir görevi doğru düzgün yapmayınca görevlerin nasıl yapıldığı, eşyaların nerede olduğuda bilinmiyor hali ile. Boşuna çok gezen çok şey bilir dememişler, çok gezeceksiniz ve her şeyi öğreneceksiniz.

Naçizane Eternity Warriors 3 Tavsiyelerim


Eternity Warriors 3'de para ve elmas sık sık lazım oluyor. Para hadi neysede elmas gerçekten önemli. Para oyunda bir şekilde kazanılabiliyor ama elmas öyle değil. O yüzden kimi oyuncu hileye yöneliyor. Oyunda birçok hile var, para hilesinden tutunda elmas hilesine kadar türlü hileler. Ama kullanımı biraz riskli, çünkü bu hileleri yapabilmek için o hile programını bilgisayarınıza indirmeniz gerekiyor. Program virüslüyse yediniz ayvayı, değilse alırsınız elması fakat o da ne kadar işe yarar ayrı. Onun için illa bir şeyin hilesini risk alıp kullanacaksanız bari güvenilir kaynaklardan indirin. Sonra üzülen siz olursunuz, benden söylemesi. Bunun dışında oyunun taktikleri hakkında yayınlan güzel videolar var. Onları muhakka seyredin, gerçekten çok işe yarıyor. Aynı şekilde sınırsız mana, sınırsız skill yapma gibi şeylerinde videoları var onlarıda seyredebilirsiniz. Özellikle tepegöz videoları çok popüler şuanda, sanırım herkes aynı konuda video çekiyor. Kahramanlar Kulesi hakkında da çok video var. Kısaca hemen her şeyin videosu var, belki benim bile videom vardır. Şaka şaka o henüz yok, onu gelecek yıl piyasaya sürmeyi düşünüyorum. :) Üzgünüm, izlemek isteyenler o tarihe kadar beklemek zorundalar. Komik olmadı mı ne?

Eternity Warriors 3'de Alınan Hatalar

Daha önce başınıza geldi mi bilmiyorum ama benim başıma geldi. O yüzden birgün sizinde başınıza gelebilir diye Eternity Warriors 3'de alınan hataları tek tek topladım ve çözüm yollarını anlattım.

01: Eternity Warriors 3 oyununda en sık karşılaşılan hata, ağırlıkla sunucu hataları oluyor. Genelde bir güncelleme varsa yahut sunuculara bakım yapılıyorsa bu tip sorunlarla karşılaşabiliyorsunuz. Kimi zaman sunucuya bağlanılamadı tarzı uyarılar çıkıyor. Böyle bir şey görürseniz bilin ki sunucuda bir sorun var, biraz bekleyin ondan sonra geçer büyük ihtimalle.

02: Eternity Warriors 3'de ban yemekte çok büyük olasılık. Kimi hata ile ban yiyebiliyor. Şayet hile yapmadıysanız bunu yöticilere bildirerek atılan banı kaldırabiliyorsunuz. Ban kaldırma sayfasındanda bunu yapabilirsiniz.

03: Eternity Warriors 3'de çok sık olmasada oyundan atma gibi bir sorunla yüz yüze kalabilirsiniz. Bu genelde oyun taraflı bir hata olduğu için çok da yapabilecek bir şey yok bu konuda. Biraz bekleyin ondan sonra çok büyük bir ihtimalle düzelecektir diye düşünüyorum.

Aslında daha çok yazılacak hata vardı ama geri kalanınıda soru-cevap tarzı yapalım istedim. Hem bu şekilde sorunu daha hızlı ve kolay bir şekilde çözebiliriz. Çözemezsekte diğer arkadaşlarımız yardımcı olur. Olursunuz değil mi? Hey orada mısınız, kimse yok mu? Ulan nereye gittiniz...
Blogger tarafından desteklenmektedir.