Header Ads

PC İçin Mükemmel Hayatta Kalma Oyunları

Battle Camp'de PVP Kapışması

O kadar gün Battle Camp oynadım böyle PVP kapışması görmedim. Adam adeta döktürmüş tabiri caizse önüne geleni örselemiş. Elbette herkesten böyle bir performans sergilemesini beklemek mümkün değil. Hani her oyunun bir ustası vardır ya işte bu adamda bu oyunun ustalarından. Bakın, nasıl oynuyor...



Gördünüz mü, dediğim kadar var değil mi? Elbette ben de PVP'de pek kötü sayılmam. Hatta kötünün iyileri arasında en iyi olanıyım. Ama dediğim gibi yalnızca kötünün iyileri arasında! Onun dışında yapılan PVP maçlarında kendimi bir türlü gösteremiyorum. Ya karşıma gelen adamlar gerçekten çok iyi oynuyor oluyor ya da ben çok kötü oynuyor oluyorum. Henüz ikisinin arasını bir türlü tutturamadım. Sanırım bunu başardığımda kötünün iyisi olmaktan kurtulabileceğim. Ama o güne kadar kötünün iyisi olarak kalmaya devam edeceğim. Ha bu demek değil ki oyun adına az şey biliyorum. Hemen hemen bilmediğim şey yok, ancak yetenek olmayınca bilgide bir işe yaramıyor. En iyisi onları size anlatayımda siz faydalanın...

Battle Camp

İttifak: Battle Camp'de zaman zaman tek başına görev yapmanın zorluğunu hissedebiliyorsunuz. Kimi görevler gerçekten zor olabiliyor, yapması diğer görevlere oranla daha uzun sürebiliyor. Bunun için ittifak seçeneğini sabah ve akşam kullanmanızı öneren bir reçete yazıyorum. Gerçi siz ne zamanlar oyuna giriyorsunuz bilmiyorum ama ittifak görevleri yaparken gerçekten çok kolay bir hale indirgiyor. Nispeten tek başına oynamaya oranla adeta çocuk oyuncağı haline geliyor. Siz yinede "Yok abi ben her oyunda tek tabanca takılırım" diyorsanız görüşünüze saygı duyarım. Nasıl olsa iki-üç gün sonra dediğime geleceksiniz. Yoksa neden saygı duyayım ki lan, bana para mı verdiniz. Doğum günümde bir hediye mi gönderdiniz! Şaka yaptım çocuklar sakın kaçmayın, yazı halen devam ediyor.

Battle Camp

Takım: Battle Camp'de güçlü bir takıma sahip olmak önemli. Nadir, süper ve ona benzer canavarlardan oluşan bir takım yenilmesi hiç de kolay olmayan zorlu bir rakiptir. Fakat bu takımı kurabilmekte öyle her kişinin harcı olmasa gerek ki ben hala böyle bir şey kuramadım. Bilmiyorum aranızda böyle güçlü bir takımı olan var mı? Belki Mehmet'de üçbeş bir şeyler vardır ya da Hüseyin'de peki onun dışında kaç kişide var? Yok değil mi, nereden bildin diye sormayın salladım tuttu. Ama bu değil ki konunun özünü ıskaladım ve değiştirdim. Konunun özü hala aynı, verilen mesajda değişmedi. Kısacası şu Battle Camp'de her şey takım demek. Şayet kendinize güçlü bir takım kurarsanız oyunda kolay kolay yenilmezsiniz. Yenilirsenizde üzülmeyin akşam TRT'de arı maya var onu seyredin.

Battle Camp

Evrim: Battle Camp'de canavarları evrimleştirerek geliştirmek ayrı bir hüner gerektiriyor. Nasıl ki herkes ekmek hamuru açamıyorsa kimide canavaları evrimleştiremiyor. Keza puzzle'ı çözmek her yiğidin harcı değil. Tamam toplamasına herkes topluyor ama maharet puzzle'ı toplamakta değil ki çözmekte. Özellikle nadir canavarları evrimleştirmek daha ayrı bir olay. Onu hala bende becerebilmiş değilim. Becerebilen varsa yazsında ben de bileyim diğer tarafa gözlerim açık gitmeyeyim. Üçgündür lanet ettim lan, nadir canavarları evrimleştirmeye harcadığım zamanı spora ayırsaydım şimdi milli bir sporcuydum. Hüseyin Bolt'u filan toprağa gömerdim. Yapılacak iş mi gençler bu illa para mı konuşturalım Battle Camp'de yani.

Battle Camp

Enerji: Battle Camp'de enerji bitince dolması çok uzun zaman alıyor. Öyle geç doluyor ki bizim suyu çekilen barajlar bile daha erken dolar. Ulan tamam bir yere kadar bu enerji mevzusu sorun olmuyor. Ama ondan sonra valla laptopu parçalayasınız geliyor. Onun için enerjinizi gözeterek kullanın yoksa bu beklemeler sizi bir hayli bayabilir. Gerçi ben de tam bir çözüm üretebilmiş değilim halen ama yinede enerji hilesi kullanarak bir yerde duruma müdahale edebiliyor. O da çok sık uygulanamıyor, fakat hiç değilse az da olsa nefes aldırıyor. Yoksa bu enerji bitmelerinin bir sınırı yok, dolacak dolacak tekrar yeniden bitecek ondan sonra beklede dolsun. Okullar açılır lan o zamana kadar! Durun gençler çok sinirlendim, iki halı yumruklayıp geliyorum.

Battle Camp

Yardım: Battle Camp'de yardıma ihtiyacınız olduğu anlarda başkalarından yardım istemekten çekinmeyin. Elbette gidin PVP yapacağınız adamdan yardım isteyin demiyorum. Adam zaten yardım istediğinizi duysa daha çok şevke gelir, ağzınızı burnunuzu yamultur. Ama bunu ittifak arkadaşlarınızdan isterseniz severek yardım edecektir. Yardımlaşmak iyidir, işleri kolaylaştırır ve gücünüze güç katar. Aynı şekilde bazen yardımlaşmamakta iyidir ama bu sefer grup içinde hain damgası yersiniz. Brütüs muamelesi görür ve çoğu kişinin güvenini kaybedersiniz. Onun için yardım için uzatılan eli unutmayın size yardım eden eli, yardım edilmek için uzattığında ısırmayın. Nihayetinde hiç birimizin el ısırmasını sevmediğini farzediyorum. Yam yam yok aramızda değil mi? Ulan Necati'yi yemişler, kaçın!

Naçizane Battle Camp Önerileri


Battle Camp hakkında naçizane bazı önerilerim var. Dinlersiniz-dinlemezsiniz onu bilemem, dinlersiniz-uygulamazsınız onuda bilemem. Hem dinlemezsiniz hem de uygulamazsınız onu hiç bilemem. Ulan giriş yaparken bile çok fena sinirledim. Her neyse konumuza dönelim. Battle Camp'de enerji, altın ve para hilesi çok talep görüyor. Bu hileleri yapanlar kimi zaman başlarınada büyük belalar alıyorlar. Bilgisayarları hackleniyor yahut sosyal ağ hesaplarını kaptırıyorlar hatta oyundan banlanıyorlar. Ban yiyince, banı açmanın bir formülü ne yazık ki yok. Hadi hack yeseniz bir yerde kendinizi az da olsa kurtabilirsiniz, en azında bilgisayara bir şey olmaz. Sosyal ağ hesapları uçar gider ama gerekli güvenlik önlemlerini aldıysanız bir şekilde geri alabilirsiniz ya da yenilerini açarsınız. Fakat oyunda ban yerseniz, aynı hesabı tekrar kullanamazsınız. Bilmiyorum şimdi durum değişti mi ama ben en son ban yediğimde hesabımı açamamıştım. Onun için böyle şeylerden uzak durun ve başınızı belaya sokmayın. Sonra bizi webcamden kaydedilmiş görüntülerinizi izlemek zorunda bırakırsınız. Malum ev hali, kimin bilgisayar başında ne yaptığı belli değil. Ben bile zaman zaman bilgisayarın kendi kamerasından işkilleniyorum. Ne olur ne olmaz, herkesin herkesi izleyebildiği şu günlerde dikkatli olmak gerekir. Bunu bir yere not edin, kulağınıza küpe olarak dursun. Ben küpe takmam diyenler saat olarak takabilir.

Battle Camp'de Bilinmesi Gerekenler


Şayet Battle Camp oynuyorsan bilmen gereken başlıca şeyler var. Mesela trade nasıl yapılır yahut takas nasıl uygulanır. Bunlar oyunda sık sık lazım olacak şeyler. Onun dışında referans kodu dağıtan yerleri ve siteleri bilmen gerekir. Oyun hakkında rehber niteliği taşıyan yazıları okuman ve blogları takip etmen önemlidir. Aynı şekilde oyun içi taktikleri ve püf noktaları bilmen ve uygulaman iyi olacaktır. Bununla beraber battle camp canavarları ve mükemmel evrim hakkında da bir şeyler öğrenirsen iyi olur. Bu arada ne kadar samimileştik fark ettin mi? Her neyse bilmen gereken bir iki şey daha var konuyu cıvıtmadan onlarıda iliştireyim. Burç ve görevleride öğrenirsen şahane olur. İşte o zaman tam teçhizatlı bir Battle Camp oyuncusu olabilirsin. Ha bana sorarsan, "bunların hepsi sende var mı" şeklinde. Yok ama olması içi çabalıyorum. Henüz daha bir hafta oldu battle camp nedir, nasıl oynanır sorularının cevaplarını öğrenmem. Fakat hızlı öğrendiğimi bilmenizi isterim. Zira IQ'um çok yüksek, en son ölçtürdüğümde 22 filan çıkmıştı. Ne güldünüz lan, bir rakamı yanlış girdim diye. Onun yanına bir 2 daha koyun, 222 olsun o. Şaşırdınız değil mi, bilim bile şaşırdı sizin şaşırmanız çok normal. Bilimi bırakın ben bile şaşırdım...

Son Söz

Battle Cam hakkında yazacaklarım bitti. Ama bu demek değil ki oyun adına başka şeyler paylaşmayacağım. Zaman zaman belli aralarda soru sorulursa cevap veririm. Onun dışında telefon konuşmalarım olur. Görüntülü bilgisayar sohbetleri yapabiliriz falan filan. Şaka yaptım lan hemen aramaya kalkmayın valla kontörünüzü yerim bak. Meydan Larus ansiklopedisi gibi yazı yazdım daha ne istiyorsunuz? Bırakın iki denize gireyim, denizde deve güreşi yapayım sonra kumsala uzanıp biraz arizona kertenkelesi gibi güneşleneyim istiyorum. Yaz bitti oldu, son günleri iyi değerlendirmek lazım. Ondan sonra kışın zaten kafamızı dışarıya çıkartamayız. Sibirya soğukları gelecek deniyor ona göre yazın tadını çıkarın. Hiç olmadı leğene su doldurun dalın. Yalnız yüzme bilmiyorsanız suyu fazla doldurmayın, sonra imkansızı başarıp leğende boğulmanızı istemem. Hadi ben gittim...
Blogger tarafından desteklenmektedir.