Header Ads

PC İçin Mükemmel Hayatta Kalma Oyunları

Age of Wind 3'de Zor Anlarım

Age of Wind 3'de çok zor anlar yaşadım. Bu anların kısa bir videosunuda çektim. Ne yapsaydım bir de üzerine kitap mı yazsaydım? Belki ardındanda bir film patlatırdım ha nedersiniz? Neyse anlaşılan pek hayallerimle ilgilenmiyorsunuz. Fakat ben buraya yazıyorum bir gün zengin olursam, son model arabamın içinde son model tablet bilgisayarımla bir video hazırlayacağım ve başlığınıda "Son gülen, iyi güler" koyacağım. Artık izler, izler gülersiniz. Alın şimdilik buna gülün, komik değil ama elde bu var...



Nasıl gülemediniz öyle değil mi? Zaten gülmeniz için çekmemiştim ki, eğer gülmeniz için çekmiş olsaydım gülmeniz için çektim yazardım ve siz de "Hahahahaha" diye gülerdiniz. Neyse zaten kuralık var konuyu çok fazla sulandırmayayım. Ancak yinede çok ciddi bir üslüp kullanamayacağımı bilmenizi isterim. Kötü şakalar, kötü espriler, ilk okul yıllarında yaptığım ve kimsenin gülmediği el şakaları tümden yazıya dahil olacaklar. Onun için yazının başında kask, kulaklık efendime söyleyeyim oksijen maskesi filan ne varsa odanıza tıkıştırın. Genelde yazdıklarımı okuyanlar pek fazla yaşamaz bu yüzden önleminizi alın ve akşam yatarken yatağınızın baş ucuna iki diş sarımsak koymayı ihmal etmeyin. Sarımsak vampileri uzak tutar, hemen "ne alaka" demeyin o kadar şey anlattıp onlara inandınızda şimdi buna mı inanmıyorsunuz. Neyse konumuza dönelim, okumaya devam edin...

Age of Wind 3

Menzil: Çocukken diğer çocuklarla kavga edince hemen taşa sarılır ve o an menzilimin içinde kim varsa taşı yapıştırırdım. Sonra çocuklar abilerini çağırır beni dövdürürlerdi ama oraları konumuzla alakalı değil. Onları daha sonra başka bir yazıda anlatırım. Age of Wind 3'de de böyle bir mezil meselesi var ve bu menzil yanılmıyorsam arttırılabiliyor. Bunun belli başlı bazı özel taktik ve stratejileri var. Üstte yer alan fotoğrafta bunu görebilirsiniz. Menzil çizgisinin dışında olmasına rağmen gemi kıl payı bir farkla vurulabiliyor ve gemi karşılık veremeden uzaklaşılıyor. Elbette bu öyle gizli saklı bir wikileaks belgesi değil. Yalnızca biraz el becerisi gerektiren bir mesele ve bunun yanında da biraz tecrübe istiyor. Hepsi bu kadar!

Age of Wind 3

Alan: Koşarken, otururken, yürürken ve komşuların zillerine bastıktan sonra kaçarken hep bir alana ihtiyaç duyarız. Eğer çevremizde yeterince alan yoksa ya hızlı koşamayız ya rahat oturamayız ya da komşunun ziline bastıktan sonra doğru düzgün kaçamayız ve akşama dayak yeriz. İşte Age of Wind 3'de de alan aynı bunlara benziyor. Şayet yeteri kadar alana sahip değilsek kendi etrafımızda dönüşler yapamayız. Diğer gemilerle çarpışırız ve savunmasız bir hedef haline dönüşürüz. Bu yüzden ben Jül Sezar siz sevgili Roma vatandaşlarına diyorum ki gemilerinizi diğer gemilere çok yakın tutmayın. Her daim kendinize dönecek kadar bir alan bırakın ve akşamları yatarkende sütünüzü için, sonra büyüyemezsiniz.

Age of Wind 3

Hedef: Orta okul dönemimde "si" adı verilen bir oyun vardı. Bir kişi bir yerin içine geçer ve nefesini tutarak diğer oyuncuları yakalamaya çalışırdı ama nefesi tükenir ve kimseyi yakalayamazsa onu o çemberin içine geçene kadar döverlerdi. O dönemlerde bu oyun yüzünden çok dayak yediğim için kendime bir yöntem geliştirmiştim. Ebe olduğum zamanlarda çemberden çıkmadan önce kendime bir hedef belirler ve yalnızca onun peşinden koşardım. Arada dayak yediğimde olurdu ama genelde çok kaçan olamazdı hemen herkesi yakalardım. Age of Wind 3'de de durum böyle. Şayet kalabalık bir gemi grubunun saldırısına uğrarsanız her bir gemiye rastgele saldırmaktansa hedeflediğiniz bir gemiye planlı saldırmanız elinizi şüphesiz daha çok güçlendirecektir. Arada belki benim gibi dayakta yiyebilirsiniz ama dünyanın kuralı böyle kimse yenilmez değildir.

Age of Wind 3

Hareket: Küçükken ufak bir çetemiz vardı. Sapanlarımızla her hafta sonu kuş avına çıkardık. Yaşadığımız yerde öyle çok şehir içi bir yer değildi. O nedenle ailemiz fazla karışmazdı. Zaten bir şey de vuramazdık. Ben genelde iyi atışlar yapardım. Her attığımı vuramasamda sıklıkla komşumuzun oğlu Süleyman'ı vurmayı başarırdım. Süleyman'ı vurmadığım zamanlarda birkaç kuşta vurduğum olurdu. Ama ekseriyetle eli boş dönerdik, zira kuşlar çok hareketli olurlardı. Age of Wind 3'de de durum pek farklı değil. Ne kadar hareketkli olursanız o kadar vurulmanız zorlaşıyor. Arada yine bir-iki top güllesi denk gelir gelmesine ama öyle çok fazla darbe almazsınız. Ufak tefek sıyrıklarla müharebeleri alnınızın akıyla kazanırsınız.

Age of Wind 3

Dönüş: İlk defa kaykaya bindiğimde şöyle bir bocalamıştım. Tam 10 koca gün boyunca çalıştıktan sonra adam akıllı sürebilmeyi öğrendim. Ancak ben öyle düşünüyordum. Bir kaldırım kenarından düştükten sonra çok da iyi süremediğimi anladım. Dönüşlerin önemini işte o zaman kavradım. Elbette o günlerde Age of Wind 3 oynayacağımı bilmiyordum. Bilsem zaten ne işim var burada sayısalı tahmin eder, çeker giderdim bir yerlere. Ama gidemedim, sayısalı bilemedim, yalnızca dönüşlerin önemini kavradım. Age of Wind 3'de de aynı şeyleri görünce kaykay tecrübelerim geldi aklıma. Oyunda siter savunma yapacak olun ister saldırı dönüşleri yapamadıktan sonra bir işe yaramıyor. Dönüşler üzerinde biraz pratik yaparsanız oyunda yenilmez bir geminiz olabilir.

Age of Wind 3'de Dikkat Edilmesi Gerekenler


Yukarıda az çok biraz bahsettim. Hayır, hayır Süleyman'ı sapanla vurduğum kısmı söylemiyorum. Daha ziyade yazının alt bölümlerinde kalan yerlerden söz ediyorum. Elbette yazının ne kadarını okudunuz bilmiyorum ama ben tümünü okuduğunuzu farz ediyorum ve onun üzerine şimdi bazı şeyler daha yazacağım. İlk bahsetmek istediğim konu Age of Wind 3 hileleri hakkında ve ona benzer şeylerle alakalı konulara değineceğim. Ara sıra görüyorum Age of Wind 3 hilesi paylaştığını söyleyen ve bunu çeşitli video siteleri yahut bloglarda yayınlayan kişiler çıkıyor. Daha önce çok deha araştırdım oyunun yalnızca cheat engine ile yapılan bir hilesi var. Onun dışında birkaç hack ve ona benzer bir-iki şey var. Onların dışında oyunda hile yapmak mümkün değil. Tabii ki zaman neyi gösterir bilinmez ama benim şuan bildiğim başka bir hilesi yok. Bu yüzden sakın demin yukarıda dediğim yerlerden programdır efendime söyleyeyim carttır currtur indirmeyin. Sonra sizi cartlatırlar, ne kadar hesabınız varsa hepsini çalarlar. Facebook, Hotmail vesaire vesaire, artık kaç adet farklı hesabınız varsa başkalarının eline geçer. Biliyorum sürekli uyarılmak hoşunuza gitmeyebilir ama bir abiniz olarak bunlara dikkat etmeniz gerektiğini bıkmadan usanmadan söylemem gerekiyor. Sonra bana yazdığınızda yardımcı olamıyorum. Hesap bir kere gidince tekrar almak çok da mümkün olmuyor. Bu nedenle bu söylediklerime dikkat edin, sonra üzülen siz olursunuz. Üzülen olmamak için bilmediğiniz yerlerden bir şey indirmeyin.

Age of Wind 3 Hakkında Notlarım


Gece üç suları, dışarıda hafif bir esinti var. Oyunda değil, bizim evin dışında esiyor rüzgar. Gömüldüğüm koltukların arasında savaş kazanmış bir komutan edasıyla sırtımı kaşıyorum. Hafif mağrur bir duruşumda var. Öyle ki uzaktan yakışıklıda görünüyorum ama aslında yakışıklıda değilim. Gece kafası sanırım böyle bir şey. Her neyse Age of Wind 3'de bir görev alıyorum. Kullandığım gemi pek kıytırık ama idare ediyorum. Tablet bilgisayarımın yanlarında iki hain gemi beliriyor. Duruşlarından belli ki bana saldıracaklar. İç sesim o anda "Şimdi ayvayı yedin, acil para hilesi lazım" diyor. Ama aynalı tahir kanunları hile kullanmamı engelliyor. Elbette bunun yanında Yusuf Miroğlu yasalarıda var. Eee nihayetinde biz de 88 kuşağızıyız, birader ergen mi sandın sen bizi? Kaptan mağra adamı, kızıl baron efendime söyleyeyim pokemon ve bir o kadarını gördü bu gözler. Neyse daha sayardım ama notlarımıda aktarmam lazım. Gemiler etrafımı sardı, ben iki gemi dedim ama bir gemi daha dışarıdan olaya dahil oldu. Başta beni bir harcadılar, ondan sonra yeniden aynı bölüme daldım. Bu defa odun gibi düz durma tekniğinden vazgeçtim dansöz gibi kıvırtma tekniğini uyguladım. Kendi çevremde, onların çevresinde döndüm döndüm vurdum döndüm döndüm vurdum. Arada ben de isabet aldım ama öyle çok mühim hasarlar açamadılar. En önemliside bölümü batmadan geçmeyi başardım.

Age of Wind 3'de Zorlayan Anlar

Age of Wind 3'ü oynarken zaman zaman zorlandığım anlar oldu. Mesela Fort adasında bulunan surları yıkmakta bi hayli zorlandım. En son fortunada sanada diyerek laptop'ı kapattım. Sonra ardından hemen geri açtım, ne yani laptop'u mu kırsaydım? Kıramam, kırmamda elim gitmez ama bana devamlı şu mesajı atan adamı yakalarsam bacaklarını koparacağım. Devamlı age of wind 3 fast money yazıp yazıp gönderiyor. Tamam anladım be mübarek, az da olsa Google Trasnlate İngilizcemiz var ama otuz defa cevap gönderdim. Beynim yandı yemin ediyorum ve hala aynı mesajı atıyorsun. Çok zorladın beni bak oyun dünyasına küstüreceksin, kozmetik işine atılacağım. Velhasıl artık peşimi bırakırsan sevinirim. Şu aralar zaten oyuna giriyorum çıkmıyor, çıkıyorum tekrar oyuna girmiyor. Denizaltı görevinde takıldım kaldım. Her yeri mayınla döşedim nafile! Bunun yanında yeni gemi yapamıyorum, liman isimlerini devamlı unutuyorum. Fakat hep işler kötü gitmiyor tabii Manowar adlı gemiyi bir şekilde aldım. Ah oyun bir online olsaydı o zaman fırtına gibi eserdim. Neyse fazla kestim, yazıyı burada bitiriyorum.
Blogger tarafından desteklenmektedir.