Header Ads

PC İçin Mükemmel Hayatta Kalma Oyunları

Armored Car HD Nasıl Bir Oyundur?

Armored Car HD'nin nasıl bir oyun olduğunu merak edenler için bir video hazırladım. Çok uzun bir şey olmadı ama oyunda yer alan hemen her şeyi görebilirsiniz. Bunun dışında videoda göremediğiniz ufak tefek şeyleride yazıdan öğrenebilirsiniz. Dilerseniz ilk önce sizin için hazırladığım videoya bir göz atın ve ondan sonra yazıya sıçrayın.

Bakın, seyredin...



İzlediniz mi, nasıl oyun ama? Şahsen kendi adıma konuşmam gerekirse ben oyunu çok beğendim. Son zamanlarda sevdiğim ve beğendiğim oyunlardan biri oldu. Gerek oyundaki çekişmeler gerekse de roket fırlatma filan tam bana göre. Şayet bu tarz oyunlara siz de aşinaysanız eminim benim gibi çok seveceksinizdir. Israr ediyorum en azından bir defa deneyin sonra adını bir başkasından duyunca neden oynamadım ben dersiniz. Oyun çok yeni bir yapım olduğu için adını henüz pek fazla bilen yok. Ancak yakın zamanda büyük bir şöhrete kavuşacağına eminim. Şimdiden oyundaki yerinizi alırsanız iyi olur. Zira az bir süre sonra oyuna multiplayer özelliğide ekleneceği bazı yerlerde dile getiriliyor. Unutmayın sona kalan dona kalır, dona kalan sakın siz olayın. Okumaya devam edin, yazı devam ediyor...

Armored Car HD

Silah: Armored Car HD'de silah kullanarak rakiplerinizi birkaç saniyeliğinede olsa durdurabiliyorsunuz. Genelde roketler isabet ettikleri takdirde başarılı işler çıkarıyorlar. Zira mermilerde öyle ama onlar rakibi durdurmıyor sadece biraz yavaşlatabiliyor. Fakat haklarını vermek lazım, eğer doğru bir biçimde kullanılırlarsa şahane sonuçlar almak mümkün. Özellikle önde iki ya da daha fazla rakip araç olduğunda isabet oranlarıda bir hayli yüksek oluyor. Zaten genelde iyi nişan alırsanız mermiler çok fazla hedeften sapmıyor. Sadece bu durum roketler için geçerli. Onlar hedeften az da olsa sapma-kayma gibi yön değiştirmeler gösterebiliyor. Ancak bunun çok sık olmadığınıda sizlere söylemeliyim. Yalnızca arada sırada oluyor o da tam olmaması gereken bir ana denk geliyor. Artık şansınıza nerede denk gelirse. :)

Armored Car HD

Hız: Armored Car HD'de hız önemlidir. Genelde çok gerek olmadıkça çok fazla sürat yapmanızı önermem. Zira arkadan takip eden biri mermi sıkarak ya da roket atarak hızınızı emebilir. Bu nedenle kritik yerlerde ve yarışın son demlerine doğru piyasaya çıkmanız daha doğru olacaktır. Yarışma boyunca biraz arkada seyretmenin pek zararı olmaz, keza faydasını bile görebilirsiniz! Tabii eğer çok gerilere düşmediyseniz. Çok geride kalırsanız yarışı birinci bitirmek için gerekli olan hamleyi yapamayabilirsiniz. Çünkü geçtiğini her oyuncu sizi engellemek adına bir hamlede bulunacaktır. Hiç yoktan serseri bir mermi yakanıza yapışacaktır. Bunun için iki yahut en fazla dört araç mesafesi kadar geride durmanız yeri geldiği zaman atak yaparak öne geçmenizi sağlayacaktır. İşte o zaman hızlanabilirsiniz.

Armored Car HD

Viraj: Armored Car HD'de virajları olabildiğince içten dönmek bazen avantaj kazandırabiliyor. Zira bu tip bölgelerde hemen öndeki aracı rahat bir şekilde geçebiliyorsunuz. Ancak bunun için önce önünüzde seyreden rakip aracı biraz rahatsız etmeniz gerekiyor. Belki birkaç roket ya da birkaç mermi iş görecektir. Ondan sonra virajın yakın tarafını ele geçirebilirsiniz ve biraz hız yaparak rakibinizi geçebilirsiniz. Bir de ardınıza mayın bırakırsanız peşinizden gelen aracı daha da geriletebilirsiniz. Tabii bunları yapmak söylenenden zor ama biraz pratik ve birazda şans işinizi görecektir. Şansınız yoksa bile en azından bunlardan birini doğru bir şekilde yapabilirsiniz. Bunu size hiçbir yılbaşında amorti bile tuturamamış biri olarak ben söylüyorum. Yani düşünün bunu ben bile yapabiliyorsam siz hayli hayli yaparsınız.

Armored Car HD

İteleme: Armored Car HD'de iteleme, çarpma ve yol kesme her bölümde sık sık başınıza gelebilir. Zira mermisi ve roketi biten bütün oyuncular önlerinde seyreden diğer oyuncuları yakaladıkları zaman yarıştan düşürmek adına bu tip hareketlere girişebiliyorlar. Böyle durumlarda yapılabilecek en güzel hareket biraz gaz keserek kendinizi geriye düşürmektir. Ondan sonra roket ya da mermi kullanarak sizi kenara itelemeye çalışan rakibinize Allah ne verdiyse dalabilirsiniz. Muhtemelen aldığı darbeler sonucunda bir hayli hız kaybedecek ve gerilere düşecektir. Tabii tutup benim videoda yaptığım gibi dağa sıkmazsınız. Gerçi o da ayrı bir maharet ama önünüzde duran bir araç varken dağa sıkmanızı önermem.

Armored Car HD


Menzil: Armored Car HD'de önünüzde ya da arkanızda duran oyuncuları her daim kontrol etmelisiniz. Arkanızda seyreden oyuncuları hemen ekranın sağ üst köşesinde bulunan yarış haritasından takip edebilirsiniz. Genelde arka bölgede seyreden oyunculara mesafe korunmalıdır. Menzil dışında kalınmaya çalışılmaladır. Öndeki araçlarada tam tersi menzil içinde takip yapılmalıdır ve fırsatı bulunduğu anda geçilmelidir. Bu şekilde ilerlemeniz takdirde oyunda pek fazla sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum. Sadece menzil ayarlamada biraz zorluk yaşayabilirsiniz. O da zamanla bir istikrara kavuşacaktır ama siz yinede her ne kadar amatörde olsanız menzil meselesini iyi değerlendirmeli ve mesafe ayarını doğru yapmaya çalışmalısınız.

Armored Car HD Bunları Yapmayın


Yukarıda sizlere Armored Car HD hakında birçok şey anlattım. Ancak daha anlatmak istediklerim bitmedi. Oyun adına yazmak istediğim bir-iki konu daha kaldı. Müsadeniz olursa onlarıda çok kısa yazmak istiyorum. Bana yazı başında olduğu gibi yine eşlik ederseniz sevinrim. Okuyun...

Armored Car HD'de şu beş şeye çok dikkat edin ve bunları asla ama asla yapmayın. Bir, oyunda çok gerilere düşmeyin. Çünkü sonra yarışa tekrar dahil olamayabiliyorsunuz. Mesafe açıldıkça kapamasıda bir o kadar zor ve imkansız olabiliyor. İki, mermi ve roketlerinizi boşa harcamayın. Sadece yerinde ve zamanında kullanın. Mümkün olursa sonlara en azından bir roket bırakmaya çalışın. Üç, hızınızı yerli yersiz kullanmayın. Yarışın geneline yayın ve tıpkı roket gibi hızınızın biraz bölümünü son bölüme bırakın. Dört, virajları dönerken hep içten alın. İçten alınan her viraj size fazladan birkaç saniye daha kazandıracaktır. Bu da yarışın kaderini doğrudan etkileyebilir. Beş ve son yapılaması gereken mesele her zaman mezil ayarına dikkat edin.

Arkadan gelen oyunculardan olabildiğince uzak durun. Bir gözünüz devamlı ekranın sağ üst köşesinde duran haritayı kontrol etsin. Aynı şekilde önde duran oyuncularıda menzil içinde tutun. Ondan sonra keyfinize bakabilirsiniz basın gaza gitsin. Arada birkaç rokette sallayın.

Armored Car HD Hileleri


Armored Car HD'de bildiğim birkaç hile var. Bu hileleri gamekiller adı verilen bir program kullanarak uygulayabiliyorsunuz. Program oyunda iki çeşit hile yapılmasını sağlıyor. Bu hilelerden biri para hilesi ve diğeride araba hilesi olarak biliniyor. Oyunda para hilesi şöyle yapılıyor; önce oyunu açıyorsunuz ve ardından gamekiller programını çalıştırıyorsunuz. Ondan sonra oyunda bulunan para miktarını programa giriyorsunuz ve hemen arkasından ok butonuna tıklayarak girdiğiniz miktarı onaylıyorsunuz. Yine miktarı girdiğinize benzer bir sayfa geliyor karşınızı orayada bu defa hesabınızda görmek istediğiniz para miktarını yazıyorsunuz ondan sonra ok butonuna tıklıyor ve oyunu kapatıp baştan açıyorsunuz. Oyunu tekrar açınca para hesabınızda aynı yazdığını şekilde görünüyor. Araba hileside şu şekilde yapılıyor; yine para hilesinde olduğu gibi önce oyunu açıyorsunuz. Ardındanda programı çalıştırıyorsunuz. Oyunda beğendiğini bir arabanın ismini programın harf bölümünü açarak aynı oyunda olduğu şekli ile yazıyorsunuz. Sonra arabanın adını programa yazdıktan sonra hemen altında duran ok butonuna tıklayıp oyunu kapatıyorsunuz. Oyunu tekrar açtığınızda arabanın kilidi kaldırılmış olarak kullanıma hazır bir şekilde duruyor. Yanlız bu sadece oyunun multiplayer olmayan modları için geçerli. Multiplayer bölümlerde çalışmadığını ve çalışmayacağını belirmem gerekir. Sonra oyuna multiplayer özelliği filan geldiğinde bu neden olmuyor demeyin sebebini biliyorsunuz.

Son Söz

Benim Armored Car HD hakkında anlatacaklarım bitti. Eğer sizin oyun adına bahsetmek istediğini bir konu varsa bana yazın. Ben sizin adınıza yazıyı severek güncellerim. Bunun dışında oyunda takıldığını bir yer filan olur aman diyim yazmaktan çekinmeyin. O iletişim şeysini zaten sizler için yerleştirdim yoksa ne yapayım ben onu. Kendi kendime mi yazayım ya da arkadaşlarımla mı yazışayım. Bazen öyle mesaj çeken oluyor tabii de onlar istisna. Genel amaç birileri soru sorsun ben de cevaplayayım. Ama görüyorum ki kimse soru sormuyor. Soran birkaç kişi var onlarda oyunu değil adımı filan soruyorlar. İşinb şakası tabii canım olsun sorun muhabbet iyidir sohbetimiz artar. Neyse yine çoşmadan yazıyı burada noktalayayım yoksa akşama kadar bir bu kadar daha yazarım. Tekrar görüşünceye dek hoşçakalın...
Blogger tarafından desteklenmektedir.