Header Ads

Real Racing 3'de Hız Rekoru Kırdım

Real Racing 3'de bir hız denemesi yaptım. Sanırım bu zamana kadar yapılan bütün hız rekorlarını alt üst ettim. Bunu başardığım için bir altın madalya ya da adımın guinness rekorlar kitabına girmesini beklemiyorum. Zira böyle bir talepte bulunursam beni kıramayacaklarınıda biliyorum. Şimdi insanları zor durumda bırakmanında alemi yok. En iyisi siz bir not defteri çıkarın oraya yazın. Tarih şu, falan filan Real Racing 3'de rekor kırdı!

Seyredin...



Gördünüz mü, sizcede bir rekor değil mi bu? Şuana kadar daha iyi bir skor yapabileni henüz görmedim. Mümkünse görmek de istemiyorum. Eğer bana inat rekorumu kırarsanız sizinle bir daha konuşmam. Neyse çocuklaşmayalım yoksa yazı burada kalacak. Dediğim gibi Real Racing 3'de şuan bir rekora imza attım. Ama illa ki birileri tarafından çok uzak olmayan bir tarihte kırılacağını düşünüyorum. Zira öyle ahım şahım bir rekor yapamadım. Laf aramızda YouTube'de 430 yapan bir oyuncuda var ama siz söylemezseniz kimse bilmez. Zaten adam dilimizide bilmiyorum benim buradan üfürdüğümü nereden bilecek? Şaka bir yana rekorum sadece Türkiye için geçerli. Yoksa benden daha iyi oyuncular olduğu muhakak. Aman neyse ne hadi gelin size oyun adına bazı şeyler anlatayım. Okumaya devam edin...

Real Racing 3

Hız: Real Racing 3'de hızlı olan her zaman kazanır. Yalnız bu hızın doğru bir şekilde yönetilmesi gerekir. Aksi takdirde çok çabuk yoldan çıkabilir ya da benzeri durumlarda aracın kontrolü kaybedebilir. Özellikle keskin virajlarda kontrol kaybı ve savrulma daha sık yaşanır. Nispeten virajlara hız düşüşerek girmek savrulma riskini bir nebze de olsa düşürecektir. Ama bu risk her daim olacaktır. Keza bu birazda oyuncunun el becerisi ve oyundaki kabiliyeti ile alakalıdır. Kimi son sürat viraja girmesine rağmen arabanın konrolünü hiçbir şekilde kaybetmez. Kimide ne yaparsa yapsın aracının savrulmasını ve yolun dışına çıkmasını engelleyemez. Eğer sizinde böyle bir sorununuz varsa biraz pratik sorunu çözecediktir. Sorun çözülmesse yapacak bir şey yok.

Real Racing 3

Viraj: Real Racing 3'de virajları olabildiğince içten almaya çalışmalısınız. Zira nereden baksanız 4-5 saniyelik bir süre kar edebiliyorsunuz. Ancak çok da yolun kenarına yanaşmanızı önermem. Çünkü bazen araç yolun dışına doğru kayabiliyor. Daha ziyade bir teker boyu mesafe bırakmanız dışa sapmaları engellemek için yeterli olacaktır. Şayet sürüş ve kontrol yeteneğinize tam bir hakimiyetiniz varsa virajları daha içten alabilirsiniz. Ama unutmamalısınız ki en ufak bir hatada yolun dışına savrulursunuz ona göre. Bu da size sanırım o kazanacağınız 4-5 saniye yerine en az 10-15 saniye kaybettirir bilesiniz. Ben tavsiyeme uymanızı öneririm. Heycan ve adrenalin arıyorsanız onu bilemem tabii. Bazen risk daha güzel sonuçlar alınmasını sağlayabilir.

Real Racing 3

Engel: Real Racing 3'de yarışın sonucuna doğrudan müdahale edebilme gibi bir şansınız var. Şöyle ki; oyunda peşinizden gelen ya da sizin peşinden gittiğiniz bir aracı yolun dışına itebiliyorsunuz. Özellikle arkanızdan önünüze geçmek için atak yapan oyuncuları yolun dışına iterek size yetişmesini ve sıra kaybetmesini sağlayabiliyorsunuz. Aynı şekilde önünüzdeki bir kişiyide benzer bir yöntem kullanarak saf dışı bırakabiliyorsunuz. Yalnız şöyle bir mevzu daha var. Şayet yeteri kadar güçlü ve doğru şekilde çarpmazsanız yalnızca biraz sarsmaktan ve yalpalatmaktan başka bir şey olmaz. Şunu unutmayın ki oyunda tek çarpma lüksüne sahip kişi siz değilsiniz. Eğer yetenekli bir oyuncuya çarpar ve yolun dışına itemezseniz muhtemelen o sizi iter onu söyleyeyim. Ona göre yani ayağınızı denk alın.

Real Racing 3

Fren: Real Racing 3'de kalabalık ve dip dibe yarışlarda sık sık fren yapmak arkadan gelen oyuncuları yavaşlatmak ve birbirlerine çarpmalarını sağlamak amacı kullanılır. Genel amaç arkadan gelen oyuncunun ya fren yapmasını sağlamaktır ya da çarpmamak için direksiyonu kırdırmaktır. Şayet direksiyon kırmasını tercih ederse yolun dışına sapma ihtimali ve başka oyunculara çarpma olasılığıda meydana gelir. Yani sizin anlayacağınız her iki şekilde de arkadaki oyuncuya fren yaparak zaman kaybettirilebilir. Ancak bunun çok iyi bir şekilde hesaplanması gerekir. Çok iyi dediysekte atomu bölün filan demedik. Ufak bir hesap yeterde artar bile. Hesap yapmasını bilmiyorsanız aracı görür görmez frene asılmanızda iş görecektir.

Real Racing 3

Kenar: Real Racing 3'de her zaman olmasada yol kenarlarından ilerlemek size sandığınızdan fazla avantaj sağlayabilir. Özellikle hemen yanınızda bir duvar ya da benzeri bir şey varsa korkmadan gaza asılabilirsiniz. Şayet savrulasnız bile duvar sizi tekrar geri düzeltecektir. Diğer araçların çarpma olasılığınıda göz önüne aldığımızda iyi bir savunma aracı olarak kullanamak mümkündür. Tabii bunun için duvara en yakın oyuncunun siz olması lazım olabilir. Zira çarpmalarda savrulmamak için ve aynı şekilde size çarpanlara karşılık verebilmek için gerekli bir konumdur. Yoksa nerede durduğunuzun bir önemi yoktur. Burada sadece amaç hem yolu kısaltmak hem de savrulma ve çarpmalara karşı aracı korumaktır. Bilmem anlatabildim mi?

Real Racing 3'de Yapılmaması Gerekenler


Yukarıda Real Racing 3 hakkında birçok şey anlattım. Ancak tam anlamı ile yazmam gereken her şeyi bitiremedim. Kafamın içinde biraz bilgi kaldı. Şimdi izin verirseniz onlarıda kısaca yazmak istiyorum.

Real Racing 3'de yapılamaması gereken en önemli mevzu rakip sürücülerin burnunun dibine girmemektir. Zira beklemediğiniz bir anda size çarpapabilir ya da benzeri bir şey olabilir. İhtimal dahilinde olmayan, hiç düşünmediğiniz olasılıklar yaşanabilir. Bir keresinde çalan cep telefonumu ararken birini yolun dışına uçurduğumu hatırlıyorum. Başka biri anlatsa belki inanmazdım ama insan böyle şeyleri kendi başına gelince öğreniyor. Bu nedenle hiçbir oyuncunun size çok yakın seyretmesine izin vermeyin. Israrla aynı şekilde devam ediyorsada çarpın gitsin. Muhtemelen o da sizi savurmak için bu kadar yakınınızda geziyor olabilir. Aksi halde profesyonel hiçbir oyuncu çok yakından seyretmez. Çünkü başına gelecekleri bilir.

Keza benim başıma çok defa gelmişti. Fazla dikkat etmediğim için sürekli aynı şeyi yaşadım durdum. En sonunda jeton düştü tabii de biraz geç oldu ama. Ozaman hakkında böyle yazıda yoktu. Siz yine şanslısınız ne yapmanız gerektiğini erken öğreneceksiniz. Eğer okuduysanız tabii. :)

Real Racing 3 Hilesi


Real Racing 3 bedava araba almak için bir hile var. Hile gamekiller adında bir programla yapılıyor. Arabanın numarasını programa girince araba otomatik olarak açılıyor. İstediğiniz arabayı bu şekilde alabiliyorsunuz tabii daha önce dediğim gibi arabayı açmanız gerekiyor. Zaten YouTube'da programın nasıl kullanıldığı ile ilgili videolar var. Oyunun adını yazarak dahi o videolara ulaşmanız mümkün. Hatta programın adını ve oyunun adını yan yana yazarsanız videolara direkt ulaşabilirsiniz. Olurda bulamazsanız bana haber edin ben size videoların linklerini gönderirim. Ama buna gerek kalacağını pek düşünmüyorum çünkü oyunun adını yazar yazmaz video çıkıyor zaten. Bir de Real Racing 3 hakkında şöyle bir hile var. Tablet bilgisayarın ya da cep telefonunun saatini geri aldığınız takdirde daha önce kazandığınız paraları tekrar kazanabiliyorsunuz. O da şöyle çalışıyor; diyelim bir yarış kazandınız ve o yarıştan bir miktar para kazandınız. Eğer saati yarış öncesine geri alırsanız bu kazandığınız para biraz beklediğiniz takdirde tekrar aynı şekilde kazanılabiliyor. Yalnız bunun için yarış dakikası kadar ekranın başında hiçbir şey yapmadan beklemeniz gerekiyor. Süre dolunca para hesabınıza aynen yarış yapmış gibi hesabınıza ekleniyor. Yalnız bunu yaparken internete bağlı olmamanızı tavsiye ederim. Zira internete bağlı olursanız oyun saat bilgisini kendi sunucusu üzerinden alıyor. Bu nedenle interneti yaparken keserseniz işlem sırasında bir sorunla karşı karşıya kalmazsınız.

Son Söz

Real Racing 3 hakkında anlatacaklarım bu kadar. Umarım yazı boyunca çok fazla sıkılmamışsınızdır. Zira bugün fazla espri yapamadım. Aklıma gelmedi nedense acaba bilmiyorum. Her zaman yazı yazarken kötüde olsa en az 10-15 tane espri gelirdi. Hatta bazen o kadar fazla espri yazardım ki yazının çoğu espriden geçilmezdi. Tabii çok komik olduklarını söyleyemem ama hiç yoktan okurken yüzde bir tebessüm oluşturuyordu. Bir de yazının sıkan o resmi dilini az da olsa kırıyordu. Anlamadım bugün neden böyle oldu. Sanırım çok fazla kas çalışınca beyin çalışmıyor bu defada. Sebebi bu olabilir ya da başka bir nedeni vardır. Her neyse son sözüde yedim. Yarıdan fazlası laf kalabalığı oldu. Neyse tekrar görüşmek dileğiyle, hoşçakalın...
Blogger tarafından desteklenmektedir.