Header Ads

Cyber Monster 2 İncelemesi


Cyber Monster 2 hakkında ufak bir inceleme yaptım. Bir okuyucum tarafından yardım çağrısı alınca hemen bir video hazırladım. Çok uzun bir video olmadı ancak sanırım sorusunun cevabını verebildim. Bu arada oyun adına uzuncada bir yazı yazdım. Gerçi oyunda çok fazla bilgi ve tecrübe edinmedim biraz fazla karışık bir oyun ama elimden geldiği kadar bir şeyler karaladım.

Dilerseniz önce çektiğim videoyu seyredin. Sonra oyun hoşunuza giderse yazıyıda okursunuz. Bakın...

video

Bilmem oyunu beğendiniz mi? Bana kalırsa eğlenceli bir oyun. Fakat videoda da söylediğim gibi biraz karışık. Yalnız bu karışıklık oyunun yabancı bir dilde olmasından kaynaklanıyor. Az biraz İngilizceniz varsa tecrübe ede ede oyunda ilerleyebiliyorsunuz. Ben yaklaşık 2 saat kadar oynama fırsatı buldum. Bu süre içinde oyun adına bazı temel şeyleri öğrendim. Zaten buna benzer oyunları daha öncede oynadığım için oyunu kavramam çok da zor olmadı. Şimdi müsade ederseniz size onları anlatmak istiyorum. Hazır yazmaya başladım Cyber Monster 2 hakkında ne varsa anlatayım. Böyle fırsat bir daha kolay kolay bulunmaz. En azından benim açımdan bulunmaya bilir. Her neyse lafı çok uzatmadan konuya giriyorum. Okumaya devam edin...

Cyber Monster 2

Claim: Cyber Monster 2'de günlük görevlerinizi yerine getirdikten sonra claim kutusunu kontrol etmeyi unutmayın. Zira ödülleri almayı unutursanız geçen 3 saat içinde claim kutunuzdan silinip gidiyorlar. Birkaç defa başıma geldiği için çok iyi biliyorum. Eğer bunun sizinde başınıza gelmesini istemiyorsanız her görevi tamamladıktan sonra muhakak kutunuzu kontrol edin. Sonra alırım filan diye bir düşünceye kapılmayın. Keza oyuna dalıp ödülü almayı unutmanız çok olası bir durum. Özellikle kılıç, zırf gibi çok gerekli şeyler çıktığınıda varsayarsak sanırım ne denli dikkat edilmesi gereken bir mevzu olduğunu daha iyi bir biçimde anlayabilirsiniz. Benden söylemesi; kaçan balık büyük olur derler. Sonra kaçırdıklarınızı görüp üzülmenizi istemem.

Cyber Monster 2

Skill: Cyber Monster 2'de her levelde bir ücretsiz skill alabiliryorsunuz. Zira bu mevzu ilk 5 levelden sonra gerçekleşiyor. Yani sizin anlayacağınız levelinizi beşinci seviyeye yükseltirseniz ondan sonra her level sıçramanızda bedava bir skill alabiliyorsunuz ve bunu istediğiniz bir bölümde kullabiliyorsunuz. Yalnız ücretsiz alınan skillerin belli bir ömrü olduğunuda söylemeliyim. Kimi skill 5 görevde tükenirken kimi 10 göreve kadar iş yapar durumda oluyor. Aslında çok öyle ahım şahım skiller değil belki ama işe yaradıkları bir gerçek. Misal güç skilli gücünüzü gözle görülür bir şekilde arttırıyor. Çok sık çıkmasada en azından 4 levelde bir karşılaşabiliyorsunuz. Ama bir kötü yanı var o da süre kısıtlamasının olması. Bulduğunuz anda aktif edip kullanmanız gereken bir skill. Ona göre...

Cyber Monster 2

Kristal: Cyber Monster 2'de kristal bulunması zor bir taştır. Genelde haritaların en kuytu köşelerinde bir kutu içinde yer alıyor. Ancak yaptığınız görevlerin sonunda da bazen kristal kazanabiliyorsunuz. Buna rağmen oyundaki kristal ihtiyacını karşılamak pek mümkün olmuyor. En azından ben kendi adıma bunu söyleyebilirim. Çok fazla kullanıyorum belki de bilmiyorum ama kristal yetmiyor ve harcadıktan sonra yerine koyması biraz zaman alıyor. Bu yüzden kendime oyunda birkaç arkadaş edindim. Sadet zinciri tarzında bir şey kurduk. Gruba giren her yeni üye bir üsttekine kristal gönderiyor. Bu şekilde bir nebze de olsa idare edebiliyorum. Yinede çok yettiğini söyleyemem. Ama hiç yoktan iyidir öyle değil mi? Belki grubuma siz de katılmak istersiniz ha? :)

Cyber Monster 2

Altın: Cyber Monster 2'de altın para yerine geçer. Kristal karşılığı dışında satılan hemen her şeyi altın kullanarak satın alabilirsiniz. Ayrıca kazanmasıda öyle zor değildir. Her görevden sonra mutlaka biraz altın kazanırsınız. Bunun yanı sıra level atladığınızda ve savaş kazandığınızda da altın kazanırsınız. Yalnız kazanması kadar harcamasıda kolaydır. En ufak bir şeyi bile alırken tonlarca altın vermek zorunda kalabilirsiniz. Bunun için altını harcarkende dikkat etmeniz daha sonraki bölümlerde işinizi kolaylaştıracaktır. Zira yber Monster 2'de altının ne zaman lazım olacağı belli olmuyor. Olsada zaten altın olmayınca ne yapacaksın ki oturur ben o altınları neden harcadım diye saçlarını yolarsın. Şayet kel kalmak istemiyorsanız altınlarınızı düşünerek harcamanızı öneririm.

Cyber Monster 2

Element: Cyber Monster 2 kendinize özel eşyalar yapabiliyorsunuz. Misal bir güçlü bir kılıç ya da kask gibi fakat bunun için element lazım oluyor. Neyse ki çok aşırı harcamazsanız öyle kolay tükenmiyor. Zaten oyuna başladığınızda en az 400 elementiniz oluyor. Bölüm geçtikçe üzerine biraz ekleniyor. Ama genelde görevler sırasında karşınıza çıkıyor. Öldürdüğünüz bir yaratıktan ya da savaştığınız diğer oyunculardan düşebiliyor. Yalnız öyle önünüze gelen herkese element bulacağım diyerek saldırmayın sonra kalabalık bir grup üyesine denk gelirsiniz falan iki dakikada element dönüştürürler sizi. Özellikle söylüyorum bunu çünkü oyunda çetecilik almış başını gidiyor. Eğer sırtınızı yaslayacak bir müttefiğiniz yoksa açık söylemek gerekirse savaşlarda pek şansınız olamayabiliyor.

Cyber Monster 2 Taktikleri

Yukarıdaki yazıda Cyber Monster 2 hakkında birçok şeye değindim. Fakat henüz anlatacaklarım bitmedi. Size oyun adına birkaç şeyden daha bahsetmek istiyorum. Merak etmeyin öyle çok uzun bir yazı olmayacak. Okuyun...

Cyber Monster 2'de en güzel taktik bol bol savaşa girmektir. Bu sayede hem çok hızlı level atlarken bol bolda element ve altın gibi şeyler kazanabilirsiniz. Eğer oyundaki karakteriniz yeterince güçlüyse diğer oyunculara karşıda mücadele edebilirsiniz. Zira bu size daha fazla puan, atın ve element tarzı şeyler kazandıracaktır. Buna küçük bir örnek vereyim; mesela günde 3 kişiyi yenseniz bir haftada oyunda kral olursunuz. Tabii gerçek oyuncularla savaşmak normal savaşlara göre daha zorlu olabilir. Çünkü karşınızda sizin gibi düşünen, tuzak kuran ve kazanmak isteyen biri olacak. Yenmek için biraz ter dökmeniz ve belki de birkaç defa yenilmeniz gerekecek. Zira oyundaki herkesi yenemezsiniz öyle değil mi? Oyuna biraz para dökerseniz onu bilemem tabii...

Paralı oyuncular genelde daha fazla avantajlardan faydalanabiliyor ve bunun yanında karakterini geliştirmek için çok uğraşması gerekmiyor. Ne yalan söyleyeyim, oyunda gözüme kestirdiğim bir kılıç var. Telefonuma kontor yükleyince kontor karşılında almayı düşünüyorum. Bazen biraz para harcamak çok da kötü bir düşünce olmasa gerek. Nihayetinde eğleniyoruz.

Cyber Monster 2 İçin İpuçları


Hazır yeri gelmişken sizlere Cyber Monster 2 hakkında bir-iki ipucuda vermek istiyorum. Oyunda göl kenarına çok dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama gölün tam kara ile birleşiminde saklı bazı ödüller bulabiliyorsunuz. Özellikle gölde duran deniz kızı görevlerden sonra size çok güzel hediyeler veriyor. Her görevden sonra çevrenizde göl bulursanız deniz kızını şöyle bir yoklayın. Eğer gölün içinde görünüyorsa yanına gidin ve ödülünüzü alın. Bazen deniz kızı gölde görünmeye biliyor. Bu şu anlama geliyor; ben kendi kafamda buna yordum. Deniz kızı çıktığında ödül kazanıyorsunuz kaybolduğunda o an kazandığınız bir ödül yok anlamına geliyor. İsviçleri bilim adamları bu tespitime ne der bilmiyorum ama dediklerimi deneyerek kendinizde bunu görebilirsiniz.

Son Söz

Nihayet yazının sonuna gelebildik. Yazının başında Cyber Monster 2 hakkında az şey biliyorum demiştim ama meğerse çok şey biliyormuşum. Gerçi yazının çoğu laf salatasına döndü ama olacak o kadar. Belki aranızda salata sevenlerde vardır kim bilir? Neyse ben en daha fazla espri yapmadan yazıyı noktalayayım. Zira kullandığım antibiyotiklerin etkisinden midir nedir aklıma tuhaf tuhaf espriler geliyor. Şunuda araya sıkıştırayım, bunuda şuraya ekleyeyim derken zaten yazı keşküle döndü. İnşallah faydalı bir şeyler yazabilmişimdir. Bugün beni mazur görürsünüz inşallah. Her neyse lafı yine çok uzattım. Yazmaya devam edersem son söz yazıdan daha uzun olacak. En iyisimi burada son noktayı vurayım ve aranızdan ayrılayım. Cümleten iyi oyunlar. Umarım tekrar görüşürüz...
Blogger tarafından desteklenmektedir.