Header Ads

Dragons World'da Savaş Kazanmak

Dragons World'da girdiğiniz her savaşı kazanarak bütün bölümleri geçebileceğiniz basit ve etkili bir numara göstereceğim sizlere. Bunun yanında Dragons World hakkında bazı özel ve az bilinen paylaşımlarda yapacağım. Ama ilk önce dediğim gibi şu savaş kazanma numarasını görmenizi istiyorum. Ondan sonra kaldığımız yerden devam ederiz.

Seredin...

video

Size bahsettiğim kadar basitmiş öyle değil mi? Yapılması gereken sadece iki mevzu var. Biri savaş butonuna tıklamadan önce rakibin bölgesini ziyaret etmek ve ardından arenaya geri dönmek. Diğeride tam savaş başlamak üzereyken internet bağlantınızın bilgisayarla olan ilişkinisini keserek kendinizi oyundan düşmüş gibi göstermek. Ondan sonra Dragons World'a bağlanarak savaşı noktalayabilirsiniz. Oyunun başlarında buna pek ihtiyacınız olmasada ileriki bölümler için hayat kurtaran bir can simidi gibi işe yarıyor. Okumaya devam edin, Dragons World hakkında başka konularada değineceğim.

Dragons World

Altın: Dragons World'da altın para görevi görmektedir. Market alışverişleri olsun diğer bazı şeyler olsun hep altın kullanmanız gerekiyor. Neyse ki savaş kazanarak bol bol altın kazanabiliyorsunuz. Ayrıca oyunda yaptığınız her görev için altın kazanıyorsunuz. Ancak yine de bazı özel durumlarda ihtiyacınızdan daha fazla altın harcamanız gerekebiliyor. Bunun için altını tasarruflu kullanmanızı tavsiye ederim. İleriki bölümlerde sıkıntı yaşamanız içten bile değil. Ben yaşadım oradan biliyorum; aman diyim ha!

Dragons World

Kristaller: Dragons World'da kristaller zenginlik sembolüdür. Ne kadar çok kristal sahibi iseniz o kadar hızlı kendinizi geliştirebilirsiniz. Mesela size basit bir kristal kazanma yöntemi göstereyim. Dediklerimi uygularsanız bedava 2 kristal kazanırsınız. Oyunun sol ekranında duran arkadaşlar butonun tıklayın ve açılan sayfadan oyuna bir arkadaşınızı davet edin. Bu işlemin sonunda ücretsiz iki kristal hesabınızı yasıyacaktır. Bazılarınız bunu fazla bulmayabilir ama hiç yoktan iyidir. Siz ne düşünürsünüz bilemem.

Dragons World

Yiyecek: Dragons World'da yiyecek ejderhaların büyümesi ve gelişmesi için önemlidir. Öyle ki ejderhanıza ne kadar çok yemek yedirirseniz o kadar hızlı büyüdüğünü ve geliştiğini görebilirsiniz. Bu nedenle oyunda daha hızlı bir ilerleme kaydetmek istiyorsanız eğer yiyecek stoğunuzu ihtiyacınızın iki-üç katına çıkarmanızı öneriyorum. Böylece ejderhalarınızı çok daha çabuk bir şekilde büyütebilirsiniz. Şuan en iyi oyuncular listesinde bulunan birçok usta oyuncu bu yöntemi kullanıyor. Siz de deneyin faydasınız görürsünüz.

Dragons World

Seviye: Dragons World'da seviye çubuğu sizin oyundaki level durumunuzu gösterir. Genelde levelini yükseltmek isteyenler bol bol savaşa girer. Bunun dışında verilen görevleride yerine getirmek seviye çubuğunu doldurmak için iyi bir yöntemdir. Ancak yine de savaşta kazanılan level puanı hiçbir yerde kazanılamıyor. Bu nedenle levelini hızlı bir şekilde yükseltmek isteyenler için en iyi yol bol bol savaşa girmektir. Savaş yapamadığınız durumlarda da verilen görevleri yerine getiriseniz seviye çubuğu çok hızlı dolacaktır.

Dragons World

Enerji: Dragons World'da enerji ekseriyetle savaş yapacağınız zamanlarda lazım olur. Bunun dışında pek gerekmez. Ama önemlidir. Özellikle de oyunda savaş kazanmanın faydalarını göz önünde bulunduracak olursak önemini daha çabuk bir şekilde kavrayabiliriz. Zaten yukarıda da bununla ilgili birkaç şey anlatmıştım. Level puanına olan öneminden ve oyunda hızlı ilerlemekten tutunda daha başka konulara kadar hepsine değindim. Bu yüzden tekrar anlatma gereği duymuyorum. Sadece enerji önemlidir deyip geçiyorum.

Dragons World Ejderhaları


Yukarıdaki yazıda Dragons World hakkında birçok şey anlattım. Fakat bazı es geçtiğim konular oldu. Onlarıda şimdi bu başlık altında anlatacağım. İlk konumuz Dragons World ejderhalarıyla iligli...

Dragons World'de tam 60 adet ejderha bulunuyor. Bunların bir kısmı henüz oyunun daha başındayken veriliyor. Zaten adlarını siz de biliyorsunuzdur ama ben yine de yazayım; ateş ejderhası ve toprak ejderhası. Bir de lav ejderhası var ancak ona para ödemeniz gerekiyor. Bunlar dışında diğer ejderhaları seviye atladıkça alabiliyorsunuz. Yani her seviyede yalnızca o seviyenin grubuna ayrılan ejderhaları alabiliyorsunuz. Mesela sizin için birkaç örnek vereyim. Seviyeniz 5'e ulaştığında yıtrıcı ejderha ve bununla beraber sekiz ejderha daha alabiliyorsunuz. Dokuz olduğunda yine ejderha alabiliyorsunuz. Böyle böyle gidiyor...

Her seviyenin kendine has güçlü ejderhaları oluyor. Onlar diğer normal ejderhalara göre biraz daha pahalı oluyorlar ve ayriyetten üretmesi biraz daha uzun sürüyor. Son seviyedeki ejderhaları üretmek için 540 ve üstü saat gerekiyor. Yani elde etmesinin ne denli zor olduğunu varın düşünün.

En Güçlü Ejderhalar


Dragons World'da her seviyenin güçlü bir ejderhası bulunuyor. Misal seviye 5'in en güçlü enjderhası yırtıcı ejderhası lakabına sahip. Ondan sonra seviye 9 geliyor. Orada lider ejderha buhar ejderhası olarak yer alıyor. Seviye 11'de amazon ejderhası listenin başını çekiyor. 14'de çalı ejderhası yer alıyor. 15'de gladyatör ejderha var ve son seviye 17'de dolunay ejderhası bulunuyor. Bunlar kendi seviyelerinin en güçlüleri. Bunların dışında onlardan biraz daha güçlü ejderhalarda bulunuyor. Fiyatları daha makul ancak güç bakımından birkaç kademe daha aşşağıdalar. Dedim ya 60 adet ejderha var beğeninize ve paranıza göre kendinize bir tane seçebilirsiniz. Ama iyilerini seçin. Alacaksanızda paranızı biraz biriktirin iyi bir şey alın.

Final Yazısı

Her ne kadar başlık bir konuya indexli olsada elimden geldiği kadar Dragons World hakkında önemli ve özel şeyler anlatmaya gayret ettim. Bilmiyorum bunda ne kadar başarılı oldum. Fakat düşüncem bu şekildeydi. Bir kişiye bile yardım edebildiysem ne mutlu bana. Umarım siz de okuduktan sonra benimle aynı biçimde düşünürsünüz ve uzunca bir süre sizlere bir yol gösterici ve rehber olur. Eğer anlattığım konularda bazı takıldığınız yerler olursa bana yazmaktan çekinmeyin. Bunun için iletişim sayfasını kullanabilirsiniz. En geç 3 gün içinde size geri dönmeye çalışırım. Şimdilik bu kadar...
Blogger tarafından desteklenmektedir.