Header Ads

Knights Clash of Heroes Hileleri

Knights Clash of Heroes'da bilinen birkaç hile var. Bu hileleri yeri geldikçe sizinle paylaşacağım ancak daha öncesinde paylaşmam gereken başka bir hile var. Bu hile size Knights Clash of Heroes'da asker kaybetmeden savaş kazandıracak. Bakın sizler için hazırladığım videoyu seyredin.

video

Videomuzu izlediniz mi o halde hilenin nasıl çalıştığını anlamışsınızdır. Ben yine de anlamayanlar için bir kez daha konuyu yazılı olarak anlatmak istiyorum. Eğer siz de videodan bir şey anlamadıysanız okuyabilirsiniz ancak uzun bir yazı olacağını başından belirtmeliyim.


Önce Knights Clash of Heroes'a girin. Ben bunu anlatırken siz de bir yandan anlattıklarımı uygulamaya çalışın böylece olayı daha iyi kavrayabilirsiniz. Ben oyuna girdiğiniz varsayarak diğer adımlarıda anlatmaya geçiyorum zaten çokta zor bir şey değil yapacaklarınız.


İlk adım olarak saldıracağınız noktayı belirleyin. Askerlerinizi düzgün bir şekilde sıralamanız lazım. Bu ilk vuruşu bizim yapmamız için önemli. Çünkü oyunun internetle olan bağlantısını kesmeden önce asker kaybedersek muhtemelen savaşı kaybederiz. Bunun için asker kaybetmemeye bakın.


Rakibe ilk vuruşu yaptıktan sonra hemen internet bağlantısını kesin ve oyuna tekrar bağlanın. Tıpkı videoda anlatıldığı şekilde olsun ama kendiniz kafanızdan element uydurmayın yoksa yaptıklarınız bir işe yaramaz askerlerinizide kaybedersiniz. Ona göre baştan uyarayım...


Dediklerimi aynen uyguladıysanız Knights Clash of Heroes'a bağlandığınızda karşınıza tıpkı buna benzer bir ekran çıkacaktır. Ok butonuna tıplayıp ödüllerinizi alabilirsiniz. Bu ekran aynı zamanda savaşı kazandığınızında habercisi. Aklınızda bulunsun eğer siz de çıkmazsa büyük bir ihtimalle yanlış bir şeyler yapmışsınızdır.


Benim Knights Clash of Heroes hakkında anlatacaklarım bu kadar. Umarım hileleri düzgün bir şekilde uygularsınız. Sonra bu hile neden çalışmıyor demeyin ben bizzat test ettim onayladım. Bunuda her zaman yapmam yani ona göre kıymetinizi bilin.
Blogger tarafından desteklenmektedir.